خوشی ها و دلگیری ها

خرید بک لینک
یه وقتایی ادم یه کسایی رو دورو برش میبینه باهاشون هم کلام میشه اونوقته که واسه حال و اینده تاسف میخوره که خدایا قراره چی بشیم ما.یه عده یا خودشونو زدن به اون راه یا واقعا اون راهی ان.دانش اموزا به شدت پررو و بی ادب،اولیا از دانش اموزا بدتر.بعضی از مدیرا کلا خودشونو زدن به بیخیالی،بعضی از همکارای محترم کلا اون راهی شدن....!حالا واقعا نمیدونم مشکل از منه یا اجتماع؟از نگاه من بیش از 30% ادمای دنیا خوشی ها و دلگیری ها...

ما را در سایت خوشی ها و دلگیری ها دنبال می‌کنید

برچسب: دنیای,وارونه, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 10:49

وروجک کوچولوی من چند روزی باقی نمونده که نظاره گر خواب هات و گریه هات باشم بیتابم صدای نفس هاتو بشنوم .هرلحظه مراقبم حتی موقع خواب که ذره ای اذیت نشی،اخرین تکون هاتو دارم تجربه میکنم وای که اگه یه لحظه بخوابی دلم میریزه جیگر گوشه ی من بابای مهربونت هر لحظه به فکرته که فقط به دنیا بیای خدا میدونه چقدر ذوق و شوق دیدنتو داره.

خدا میدونه چشات،دماغ کوچیکت،لبای موچولوت چه شکلیه عزیزم.

عاشقتم جوجوی نازم

خوشی ها و دلگیری ها...

ما را در سایت خوشی ها و دلگیری ها دنبال می‌کنید

برچسب: روزهای,پایانی,مسافرت,ماهه, نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 10:49

صفحه بندی